Friday 30 August 2013

2013 .

Sekejap je tahun 2013 itu akan berakhir :') now dah bulan 8 -.- hmm, and tahun ni aku bukan lagi seorang pelajar Smk Tunku Ampuan Durah , dan sekarang aku sudah dipindahkan di Kolej Vokasional Langkawi . *cewahhh, ayat* haha, hmm actually antara aku dengan kawan-kawan aku yang dulu, aku lah orang yang paling taknak dan taknak masuk vokasional -.- erghh, cita-cita ingin menjadi seorang doktor. hahaha, tapi nak buat cene ? takde jodoh nak jadi seorang doktor. haha Tak disangka-sangka kan sekarang ni aku belajar dekat Langkawi . dan menjadi sebahagian daripada penduduk langkawi -.- *jetjet* hmm,

Sekolah tercinta yang dirindui . haha


tempat untuk aku mempunyai segulung diploma

hmmm, itu gambar sekolah titewww. i miss you stad. hmmhmm T.T
okayy, byee assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment